aaysee 2 gündür kaka aşırı kokulu ve günde 1 kere kaka yapan çocuk belki 6 defa kaka yapıyor sizinde böylemi?
Zeynepinannesiii aaysee benim bebegiminde kakasi cok kotu koktu gazi bile kotu kokuyodu biraktim bebelac gold a gectim .
ceylinnn [bilinmeyen] Hip benim bebeğimede yaramadı, birde çok sık acıktırıp hiç kilo aldırmadı. Aptamil mamaya geçince düzeldi.
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] mama bozmuş canım değiştirmeni öneririm ben size hipp bize yaramamıştı misal . aptamile geçtik.
Rumeysa_01 Üşütmüş olabilir bende hipp combiotik kullanıyorum dıştan kaka yapmismi diye kokluyorum anlaşılmıyor bile açıp kenarından bakiyirum hafif oluyor kokusu oda normal yeni mi gectiniz hippe
aysenur06 hipp benim bebeğimde kabız yaptı ayrıca doyurmuyor bebeği , sonra aptamile geçtim rahat ettim
Aryamurat Bizde bir aydır hipp compotik kullanıyoruz ilk kutuda iyiydi ikinci kutuda bez yetiştiremeyen olduk az kaldı bitsin değiştircem bende kaka yapıyor çoçuk hiç et tutmayacak diyor annemde kiloda çok az
Caninanasi Hipp iyi geceler maması aldim ben de çocuğumun ağzı burnu kabardı kıpkırmızı oldu, aman alip kullanmayın
Asyatn Bizim de ilk kullandıgımız zamanlar cok kaka yapıyordu şimdi azaldı. Ama şimdi de doymamaya başladı cocuk ilk kullandığımız zamanlar doyuyordu. Anlamadım kafam çok karışık
senemistanbul Acaba mamanın içeriğimi degisti, bende ilk kullanırken çok memnundum ama şimdi doyurmuyor gibi geliyor 🤷♀️