Smrhls ben de normal doğum yapmıştım doğumdan sonra çok fena baş ağrısı migren atakları geçirdim. Sanıyorum doğum şekliyle alakası yok . Ben çözümü bol su içmekte buldum. Su içmediğim zaman ağrıyor . Ama öyle bir kaç bardak değil günde 4 litre filan. Süt ürettiğimiz için vucüt sıvı kaybı yaşıyor. Ayrıca ödem atıyorsun yine sıvıya ihtiyaçı var vucüdun. Bol suyunu iç güzelde kilo verdirditiyor bu aşamada