459251 biz bu sene tayinciyiz evi topluyoruz malesef, aile binasındayım bizim binayı da mütahite verdiler herkes ev arıyo ev bosaltıyo binada bi koşturmaca, tayinci oldugumuz icin de yazın izin alma durumu zor olacak . Balıkesirde yazlıgımız var oraya da tüm aile cocuklar gelir yazın. Okullar kapanmadan bu ay sonu yazlıga gidicez basbasa olmak icin bizim tatil nisanda baslar biter 😂🌸