0 maliyetle kurbanda annemlere gideceğiz antalyaya babamda 23 yıldır 5 yıldızlı otelde sahil sorumlusu patronlar dahil kimse birşey demez yeme içme serbest şezlong serbest duş serbest havuz serbest deniz serbest eee daha ne olsun bir konaklaması kaldı oda ayıp olmasın şimdi 😂😂