Zihinlerine kodlandigini biliyorum ben hiç açmıyorum benimki de beş aylık açtığım bı dönem olmuştu gelişimsel pediatri ye gittik orda dedi ki bu çocuk ekrana maruz kalmış, hiç bı şekilde açmayın TV ,ki ben telelfonda da çok video izliyordum onun da etkisi olabilir de , niye odasında uyutmuyorsun