Backtoblack Hanımlar merhaba, Bebeğimiz için oto koltuk almayı planlıyoruz. Kafamız çok karışık bir sürü model var. Sizlerin bir önerisi olur mu acaba? Artısıyla eksisiyle görüşlerinizi paylaşabilir misiniz 🌸
Zuzumam Backtoblack graco aldım ben çok da memnunum. Yurt dışındayım ama Türkiyede de var. Bebek arabam puset oto aynası perdesi herşeyini bu markadan aldım. Çok iyiler bu konuda sadece bunları üretiyorlar. Fiyatları burda çok uygun çok bilinen bie marka Türkiyede de uygundu tredyolda vardı bakmıştım. Bence insanlar bilmiyor
Backtoblack Zuzumam dediğiniz markaya baktım çok pahalı modelleri de var uygun modelleri de. Siz hangi modeli almıştınız ve oto koltukta beklenen önemli bir özellik var mı 360 derece dönmesi vs gibi
Zuzumam Backtoblack modelini bilmiyorum. Ama ben en uygun fiyatlılarını aldım hepsinden de memnunum taş gibiler. Eltim de bu markayı kullanıyor 3 çocuk büyüttü tek ürünlerle. Hala sağlam .
demetmom Joie marka hepsibiradada 13 binden 8 bine düşmüştü ben aldım daha dün geldi ama indirimi devam ediyorsa bakabilirsiniz
demetmom Backtoblack 360 derece dönme özelliği var instagramda fenomenlerden çok kullananlar var zamanında favorilere eklemiştim indirimde diye kaçırmıyim dedim güvenlik testlerinden geçmiş olması benim için önemliydi diğer özellikleri daha bilmiyorum kullanmadık henüz
Zuzumam Backtoblack türkiyede yaygın olmadığı için yoruma dayalı alma şansın yok. Amerikada çok popüler ve herkes çok memnun. Fiyat skallarını çok geniş tuttukları için her kesim alabiliyor. Benim bebek arabası havaalanında yerden yere atıldı çok uçuş yapınca çok ezildi zedelendi .pistte havalanı arabası geçti üstünden Dedim tamam belliki kırılmıştır dönünce yenisini alırım. Ama hiç bir şey olmadı. Ayyy graco Türkiye disbürötörü oldum şuan🤣