Tatlibidik19 bende kan vermiştim sağlık ocağına 3 gün sonra gel dedi iki hafta oldu hala gidemedim fırsatm olmuyor. En iyisi dahiliye sabah gitsem öğleden sonra çıkar sonuçlar lan değerlerime baktırmak istiyorum dersiniz . Ben hiç acile gitmedim o yüzden bir şey diyemem acil de kan vermek için .