larisa13 Bebeğim kakasını yaparken köpüklü ve ishal şekilde çıkıyor. Bir kaç gündür akşamları aşırı huysuz aç ama meme alınca ağlıyor kusunca erimiş peynir gibi kusuyor acaba reflü belirtisi mi yoksa inek sütü alerjis mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Annepre8- larisa13 kala köpüklü benımde oluyor arada ve çökelek tarzı yıne ara sıra kusuyor de süt ürünlerini kestirdi olmazsa mama başlatacak başka ne belirtiniz var
Annepre8- larisa13 bir kaç gün süt ürünlerni kes canım dene gaz damlası kullanabilirsin Metsil yazdı bana dr.öncesi SAb siblexs nurse harabeye zinco biogai kullandım dün rahat yattı ıkı gecedir uyumamıstı çünkü bir hafta deniycem sonra yavastan süt ürünlerini yıycem bakalım ondan mı çünkü bızde huzursuzluk ağlama dışında hıcbır belirti yok
larisa13 OptimusPrime Annepre8- susmuyor çok ağlıyor artık benimde takatim kalmadı onu öyle gördükçe yıkılıyorum
larisa13 Annepre8- çok teşekkür ederim deneyeyim bende. Düzelirse(inşallah düzelir) bana da söyler misiniz