lokumtos benim bebeğim 34/4 de doğdu. Gırtlağı gelişmemişti nefes aldıkça mama yedikçe boğazınsan hep ses geldi boğuluyor gibi oluyordu çok zorlandı çok zor zamanlar geçirdik. Şükürler olsun geçti. Belli bir aya kadar geçmesi bekleniyor 6 ay kadar bir süreye kadar geçmesi lazım. Ki 6 ayı bulmayadabilir. Eğer geçmese tedavi işlem görüyor. Çoğu doktora götürdük hiç biri anlamadı. Ben araştrırarak buldum. Kbb götürdüm oda onayladı zaten. Nefes alması güç oluyor ne yazık ki ama geçiyor. Çok geçmiş olsun. İlaç tedavisi yok diye biliyorum. Geçmese tedavisi var