bsrnsyaksa 2buçuk aylık kızım var anne sütü alıyor ama arada mama da veriyorum ama emzirme ve mama arasındaki dengeyi nasıl sağlayabilirim anne sütü alıyor günde kaç kere ve kaç ml mama verebilirim ve kaç saat aralıklarla bir türkü bu dengeyi sağlayamadım
hsrtt_ bsrnsyaksa merhaba mamayı genelde emzirdikten sonra veriyorum ben.2 saatte bir olarak düşünebilirsiniz ama memede süt fazla olursa o beslenmeden sonra mama vermiyorum. Memede az süt hissedersem emzirdikten sonra mamayı yapıp veriyorum zamanla o düzen oturuyor.Örneğin 8 kere besliyorsanız yatana kadar 4 mama 4 meme düşünebilirsiniz.2.ayda 60 ml mama veriyordum ama memeden sonra verdiğim için bu kadar içiyor hiç meme teklif etmeyip direkt mama verirsem 90 ml içtiğide olmuştu.
dilan2431 bsrnsyaksa emdikten sonra hala açsa mama ver birde sütün ne kadar geliyor biliyor musun benim bebeğim de 2 aylık meme+mama şeklinde gittik doktor mamayı bırakın dedi şuan anne sütüyle de doyuyor çok şükür
bsrnsyaksa hsrtt_ bende gece memede gündüz 3 kere falan veriyorum ya da 2 bir düzene oturtm diyorum verirsemde baya emzirmediğim zaman da veriyorum ki açken biberonu reddetmiyor çünkü onda da 60ml veriyorum onu tam bitiremiyor bile
bsrnsyaksa dilan2431 sütüm şuan iyi ama benim çocuklarım biraz zayıf büyüyor mama destekli büyüsün istiyorum gece hep memede zaten gündüz 2 veya 3 kere mama veriyorum açken veriyorum 3 saat falan emmemişken çünkü biberonu çok seven bir bebek değil açken alıyor onda da 60 ml veriyorum 1 saat sonra mız mızlanırsa memeye tutuyorum onda da 2 veya 3 kere çekiyor bırakıyor ben birşeyi yanlış mı yapıyorum acaba diyorum dengeyi birde bağışıklığını bozmayayım diyorum
dilan2431 bsrnsyaksa sütün var ama yağlı ve proteinden eksik olabilir süt kaliteni artır bende mama verdiğim zamanla şimdi aynı miktarda ama bebeğim doyuyor sütümün yağı artı daha doyurucu oldu
bsrnsyaksa dilan2431 nasıl arttırabilirim mamayı bırakmak istemiyorum ya anne sütümü kesemem ama mamayı da arada içsin istiyorum
dilan2431 bsrnsyaksa tahin helvası süt yapıyor diye duydum bir kaç gün yedim etkili oldu ama çok tatlı şekerli kilo alırım diye onu bıraktım şimdi tahin yiyorum her emzirme sonrası 1 yemek kaşığı tahin yiyorum çiğ kuru yemiş yiyorum genelde ceviz birde düzenli beslenme sütü kaliteli yapıyor zaten süt güzel oldu mu mamaya bile gerek kalmıyor ama sen doyduğundan emin olmak için ver zaten doyduysa almaz
hsrtt_ bsrnsyaksa solgarın vitamini var onu almanızı tavsiye ederim bir de imom latte isimli bir vitamin bana doktorum tavsiye etti sütü yağlandırıyor kalitesini arttırıyor.Şu şekilde anlıyorum sütü sağıp bazen dolaba atmak zorunda kalıyorum bekleyince üstü kaymak oluyor vitaminleri kullanmadan önce daha çok su gibiydi.Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz.