Kızlar bebeğim kaydırağa çıkarken atıyroum bir çocuk yada ne görüyorsa durup ne ilerliyor ne iniyor oraya bakıyor sadece .dikkati çabuk dağılıyor evde öyle değil ama kitap okuruz etkinlik kitapları yaparız .dışarıda schoter sürüyorsa bile duruyor bakıyor odaklanamıyor bu normal mi geçici bir süreç midir. Okul hayatıda böyle çocuklara bakmak ve önündekilerle ilgilenmemek şeklinde olur mu