Merhaba 7 aylık bebeğim var eşimden şiddet gördüm boşanmaya karar verdik fakat yeni hamile olduğumu öğrendim ama alkolik ve şiddet uygulayan bir adamla daha fazla yaşayamam kürtaj olamıyorum onayı gerekiyor ne yapmalıyım biliyorum çok günah ama annesiz babasız büyümesi daha günah bu sorumluluğu alamıyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz