Dilek2635 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim değerim düşmeyince iğne yaptı doktor 1hafta emzirme dedi bende ilk defa mama aldım oğlum 15 aylık ama mama içmiyor nasıl içire bilirim
hunilimomy Dilek2635 kaşıkla deneyebilirsiniz. Kaşik mama deneyebilirsiniz ek gıdayı biraz artırabilirsiniz
hunilimomy Dilek2635 aslinds gece beslenmesini kesmeniz gerekli uyku duzeni ve sağlığı için bu bi firsat olabilir ilk iki gun zor geçebilir ama sonra alisir bebis gece suyla idare edebilirsiniz