Bebeğim 2,5 aylık gündüz emmek istemiyor haliyle uykuya da sıkışıyor hepten çıldırıyor/uz. Hoplamak zıplamak hak getire. Aksine Gece de mışıl mışıl uyuyup iki üç kere memeye kalkıp hemen uyuyor.Böyle olanlar var mı gündüzlerimiz çok sıkıntılı çözüm bulamıyoruz. Sağıp kaşıkla veriyorum bazen bir nebze iyi geliyor bu sefer ona da alışırsa diye korkuyorum.