atlas1655 amin inşallah 🥰🙏🏻 sizinde gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi❤️ biz taburcu olduktan sonra kardiyoloji ve nöroloji bölümlerine özel hastaneden doktor seçerek randevu aldım gittik muayenemizi olduk memnunda kaldık. Perinatoloji bölümü şehir hastanesinde olduğu için mecburen doğumum şehir hastanesinde olmuştu. Doğduğu hastanede devam edelim dedik kardiyolojiye ilk oraya gittik muayeneye ama memnun kalmadık açıkcası. O yüzden özelde devam etme kararı aldık. Rop muayeneside üniversite eğitim araştırma hastanesinde yaptırdık. Çocuk doktorumuzda yine araştırıp güzel bir doktor buldum o şekilde randevu aldım devam ediyoruz.