@pamukmomm bizdede 1 yaş sonrası başladı, 1 buçuk yaşında şuan, hala devam ediyor. Olabildiğince ağlatmamaya çalışıyorum ama illaki ağlıyo tabiki. Her ağlayışında katılmasada hergün bi kezde olsa illaki yaşıyoruz bu durumu. Alıştım artık mosmor oluyo dudakları falan. O esnada bebeği sarsmamak gerekiyormuş panikle, yüzüne üflemek gerekiyomuş. Bi gün düzelirde ne zaman bilmiyorum bende