Merhabalar. Oğlumun 1 yaş kontrolünde sağ testisinin olması gerekenden yukarıda olduğu söylendi. Bunun üzerine araştırma hastanesinde çocuk cerrahisine götürdük ve 2 ay bekleyelim inmezse ameliyat edelim dedi. Biz o iki ayda iki doktora daha götürdük. ( biri istanbulda çocuk cerrahi biri de çocuk doktoru.) ikisi de bir sıkıntı olmadığını ameliyata gerek olmadığını söylediler. İki ay sonra ilk doktorumuza gittiğimizde yumurtalığın inmediğini ameliyat etmesi gerektiğini söyledi ama ben ikna olamadım bugün bir çocuk cerrahına daha götürdüm o da ameliyata gerek yok. Yumurtalık yuvada sadece hafif bir gerginlik var dedi. Şimdi ben ne yapmalıyım? İyice kafam karıştı