Zeynep_1 benim de göğüs ucum yoktu. Emziremedim, tutamadı da zaten. Çok üzülüp ağlamıştım tecrübesizdim bide :) ama sen hiç üzülme. Ben 1 ay boyunca silikon göğüs ucu ile emzirdim çok çok işime yaradı. Sonra zaten büyüdükçe kuvvetlendi çenesi, uçsuz emmeye başladı. Sende bi dene silikon ucu. Ben wee'nin almıştım işime yaradı. Ama aventin de işe yaradığını duydum.