Bugün oldu kızım suan 4 saat oldu ateşi normal çıkar mi acaba hiç ilaçta vermedim
TSB34 benim kızımın çıkmamıştı her bebek farklı diğer aşıları ateş yapmış mıydı
balkizannesii evet öncekinde 38.5 olmuştu
Bize ateş yapmadı. Ama her bebek farklı ama çıksaydı şimdiye kadar çıkardı
Mavisell önceki aşı ateş yapmıştı biraz bu yapmadı şaşırdım