alpikooo Kilo alımı yok denecek kadar az raporlu mama başlayacak Dr kullanıp da kilosu düzelen oldu mu bir de içtiler mi severek
Melis55123 alpikooo merhaba 18 aylık oğlum 9700 gr olduğu için özelde gittiğim doktor devlet hastanesinden rapor çıkartıp mama alın destekler dedi devlet hastanesi ise persentilde en alt seviyede olmadığı için devletin mamayı karşılamayacağını söyledi nitekim ben kendi imkanlarımla eczaneden mamayı temin ettim Nestle çikolatalı bazen günde bir bazen günde bir tam kutu bir de yarım içti 3 ay oldu 9700 iken şimdi 10550 üç aylık süreç için kilo alımı bu şekilde oldu severek içiyor
beyser alpikooo çoklu gıda alerjisi var kızımda ilk kizimdada süt alerjisi vardı ilk kızımda güzel kilo aldı şimdi ikinci kızımda güzel kilo alıyor ek gıdada aliyor ayrica
minikoglan alpikooo 1 yaşındayken kullanmıştık çikolatalı olanı çok sevmemişti ben zorla içiriyodm faydasıda ehh işte. Şmdi 2,5 yasında 1 haftadr yine içiyor çilekli olanı sevdi
alpikooo Melis55123 ay başı 280 gr falan almış bu bebelerle işimiz nanay bi boğazları açılsa zil takıp oynarız
alpinanneesi Melis55123 benim de oğlum 1 yaş 9 kilo doktor 1 sene içinde 1 kilo ancak alır normal dedi bence çok az kilosu ama tavsiye de etmedi oğlum çok iştahsız bir bebek bizde kullansaydık keşke aslında
1ciftyesilgozzz Oğlum süt alerjisi olduğu için raporlu mama kullanıyor evolvia rp1 kullanıyoruz kilosu da maşallah çok iyi gidiyor .
Mkddsdrmsgl Merhaba benim kızımda 18 ayına girdi kilosu 10.800 raporlu mama kullansam kilo alır mı acaba 7-8 aydan beri aynı kiloda kilo alımı olmuyor, emiyor ve Cok az ek gıda alıyor neler önerirsiniz acaba?
mehtapppppp alpikooo çocuğunuz kaç yaşında ve kaç kilo acaba benim oğlumda 1 yaşında 8.700 kg kilo alımı çok yavaş persentilin altına düşmek üzere ek gıdada yemiyor sütüm de az normal mamaları denedim içmedi
ikizleriveannesi Bizde yeni başladık sayılırr ikizlerim için zor içiyorlar ne azıcık şeker yarım cicibebe koyuyorum öyle içireniliyorum içtikten bir müddet sonra geğirince çok kötü kokuyor nefesleri kusacak gibi oluyor lar kusamıyorlar ağlıyorlar Bebelac pepti junior böyle olan var mı