Kızlar mamayı bu sekilde hazırlıyorum yanlişmı yapıyorum? Köşede kaynamış sogumuş suyum var ondan bir miktar termosa döküyorum.bir miktarda kaynar su ekliyorum üzerine ve böylelikle termosta 36 37 derece sıcakliğinda su elde ediyorum sonra onu biberona boşaltiyorum bebegimin içecegi kadar daha sonra mamasyi ekliyorum.daire halinde çalkalayip veriyorum.yanliş mi yapiyorum kizlar?