KLORAK Kızlar nasıl oluyor bu. Her gören zayıflamış diyor ve bende aynı fikirdeyim. Ama yine de kafama takıldı 🤷🏼♀️ 2 ayda 1 kilo almış aslında (11 ay 22 günlük)
KLORAK Mzif boyunu ölçmedik gerçekten ama en son 6 aylıkken kontrolde ölçtüler 62 cm di ayın 15 inde kontrolü var 🤷🏼♀️ beklicez mecbur. Ah bu toplum baskisi
KLORAK cokisimvardahacocukuyutucam yani sağlıklı olsun tabi önemli olan o bugün de markette tarttım 🤣 milletin baskisindan merak ettim yoksa 6. ayindan beri tartılmadı,, sağlığı yerinde şükür. Dis dönemi iştah azalınca aman yarabbi dedim o kadar fark ediyormudur 🤷🏼♀️🥴
KLORAK Poyrazsmomm en son 6 aylıktı ölçtüler o yüzden tabi ki uzadı ama o uzama bu son 2 aya mı ait bilemiyorum 🤷🏼♀️ market tartısında tarttım doktor tartmadı 🫶🏻bunayın 15 inde kontrolümüz
Aloneeee KLORAK boşverin dinlemeyin hiç ben öyle diyenlere senin gibi olacağına zayıf olsun diyiveriyorum 😂
KLORAK nescafebagimlisi vallahi ya 🤣 saglık olsun da gerisi boş, kilosu da iyi bence yani isterse zayıflaya da bilir 🫠 yeter ki sağlıklı olsum