aysee1 Bebeğim 3 aylık ateş yok sadece öksürük başladı art arda doktora götürdüm ciğerlerine baktı solunumuna baktı birşeyyok dedi ama çok öksürüyor burnunu temizliyorum ne yapa bilirim
tuba2323 aysee1 Bende aynı problemi yaşıyordum. Doktora götürdüm hırıltısı da vardı mevsim geçişinden kaynaklı dedi doktor. Balgam,hırıltı,öksürük görülebilir dedi
boran06 aysee1 toza falan alerjisi vardır belki odayı iyi havalandırın bizdede vardı geçti havalandırıyorum günlük