Annem her sene öyle yapıp bana veriyor bende kenardan bıçakla kesip alıyorum yemeklere kolaylık oluyo.cunku sarımsak soymayi hiç sevmem.icine biraz tuz atiyo buzlanmasin diye birde saklama kabına koyup onu da bir poşete koyuyorum nolur nolmaz hava almasın diye