Gastroenteroloji uzmanına aşı yaptırabilir miyim süt alerjimiz var diye sordum. Yapılabilir dedi. Az önce bir doktorun soru cevabında aynı soruyu soran birine hastanede gözetimle yapılmalı dediğini gördüm. 4. ay aşısınu olduk 2 gün önce bi sorun olmadı ama tedirginim şuan. Siz normal sağlık ocağında mı yaptırdınız ?