kalim benim bebeğim prematüre doğum 35+2 doğdu. 5. Gün kontrol de sarılık 11 çıktı onun da bi tablosu var boya haftaya göre yatış yapıyorlar o sınırda değilde. Hiç fototerapi almadı. Aşırı uyku hali vardı tamamen soyup emzirdim emme reflekside zayıftı o yüzden mama ile destekli devam ettim. Kilo artışı normaldi 40 güne yakin sürdü. Bi ara universitesi hastanesine kontrole götürdüm iki güne bi kan dediler gerekte yokmuş. Sonra özele gittik. Anne sütü sariligi dediler bi iki hafta takip ettik 9 larda değerleri vardı ama gelişim normaldi. Sonra gene özelde bi doktor bu kadar sürmüş gerek yok sürekli gelsenize 24 saat anne sutunu kesin mama ile besleyin dedi ben garanti olsun diye cumartesi öğlen kestim pazartesi kontrol e kadar bembeyaz oldu çocuk. Gozleri en çok da sariydi bizimki uzayan sarılık olarak geçiyor. Anne sütünde büyüme hormonu varmış onu sindiremedikleri için oluyormuş.