Annekuzusu_23 evet kesinlikle bende diyorum hamilelik doğum falan değil en zoru lohusalık diye😂 neyseki geçici süreç bunlar elbet geçecek şimdi diyorumki keşke geriye dönüp o yeni doğan hâllerini sevsem koklasam çünkü şimdi sevdirmiyor kendini. O dönemlerde sürekli ağlıyordum, sanki hiç büyümeyecek gibi düşünüp, sanki hiç normal hayata dönemicem diye düşünüp kendimi dahada bunaltıyordum tadını çıkaramadım yani şimdi diyorum ne kadar saçma düşünüyormuşum