Alparslanbey_ benimki gazlı bi bebek değildi ama yaşına girdikten sonra gaz sancısıyla uyanmaları başladı çocuk kıvranıyor resmen ve baya uykusu falan açılıyor ağlamaktan bende çözdüm artık bezini falan açıp sarı kantaron yağıyla karnına bacaklarına ayak altına masaj yapıyorum sakinliyor sonra bisiklet hareketi yaptırıyorum pırtlıyo zaten o ara sonra hadi sar başa tekrar uyutmaya çalışıyorum