Newmomm345 Kızlar 3 aylık çok sakin bir bebeğim var sakin dediğim 3 aydır gerçekten karnı tok altı temiz olduktan sonra ağlamaz gaz problemimiz de yok çok şükür. Bugün doktor kontrolümüz vardı gene bir sıkıntı yok eve geldik yarım saat sonrası bi ağlama krizi sormayın hayatımda ilk defa bu kadar ağladığını gördüm yaklaşık bir saattir aci acı ağlıyor sizce neden ağlar ateşi de yok bu arada tecrübesizliğime verin hiç ağlamayan çocuk bir anda ağlayınca çaresiz kaldım
nescafebagimlisi Newmomm345 Gazlanmıştır belki ağlarken kızarıp , ıkınıyorsa muhtemelen ya kaka yapmaya çalışıyordur ya gazı vardır Başka da aklıma bebek olduğu için ağlar demek geliyor 😂
Newmomm345 nescafebagimlisi bugün 2 kere kakasını yaptı aslında inşallah bir sorunu yoktur bende bebek olduğu için ağlıyordur inşallah diyorum 🥹
nescafebagimlisi Ağladıktan sonra kaka yaptıysa o yüzden ağlamıştır benim bebeğim o aylarda çok zor kaka yapardı 4 günden 4 güne bide ağlardı 🤣
nescafebagimlisi Newmomm345 inşallah yoktur canım , bebekleri anlamak zor ne yazık ki bir kere hiç unutmam bebeğim zangır zangır ağlıyordu , salladık susmadı , ilaç verdik susmadıı meğer mama saati geçmiş acıkmış çocuk mama vermeyi unutmuşuz 😂