aslalp 5 ay önce doğum yaptım o günden beri sırtımda bir kulunç mu var ne varsa acıyor sürekli kütletme hissi var aynısını yaşayan var mı 😟
diapmelka aslalp valla benim 50 gün oldu doğum yapalı sırtım hep ağrıyor bebişi taşımaktan 🤦🏻♀️ çocuğu kucağımızda çok taşıdığımızdan oluyor bence daha fazla kilo aldığında napcam bilmiyorum 😂
Ozra aslalp ah ah ben 1.5 sene oldu az bi yorulmaya gelmiyor o sırt ağrısı beni mahvediyor ben artık geçeceğine inanmıyorum kabullendşm malesef
deniztalta Yavrum o ağrı malesef hiç geçmeyecek emzirdiğim süre boyunca hep olacak emzirme bitip bebe büyğnce hafifler ama annelerin çoğu şikayeti bu gebelik ve emzirme döneminden vücuda mirws yani