Denizpasam Önceki arabamla kıyaslayınca bana çok rahat, performansı da iyi geliyor:) manuel kullanıyordum. Taigoyu otomatik aldık. Kullanıma bağlı, ben sürdüğümde şehir içinde 8 litre yakıyor şehir dışında 6 hatta 5 litreye kadar düşürebiliyorum. Taigo diğer SUVların aksine küçük bir araba, arka kamerası, park sensörü kolay kullanım sağlıyor önceki aracımda bu özellikler yoktu o yüzden çok rahat geliyor bana