Hosgeldimbenanne normalde sağlık açısından uygun olmadığı için yaptırmıyoruz ama biz çok gezen bir aileyiz bazı tuvaletler çok pis oluyor benzinlikte falan ayakta yaptırmışlığımız var pet şişeye falan asla yapmaz ama bağ bahçede yaptırmayın çocuğun kafası karışıyor 😂 bir kere kayınpederimin bahçesinde çok sıkışmış benim oğlum kayınvalidem de ağacın dibine yaptırmış sonra şehre döndük sitede oturuyoruz peyzajı baya güzel olan arkadaşı ile oynarken sıkışmış son dkya kadar söylemedi oyun tatlı geldiğinden ve ağaç altına yapmaya güvendiğinden 😂 sosyal tesis tuvaletine zor yetiştik diyor ki burda neden ağaçlara yapamıyorum