Herkese merhaba. Bebeğim 6 ay 9 günlük. Doğduğundan beri asla kendi kendine oyalanmadı. İlk zamanlarda gündüz uykuları düzensizdi onun için huzursuz falan diyordum. Ama şimdi çok şükür gündüz uykuları iyi. Yani uyanınca çok keyifli uyanıyor. Halının üzerine yatırıyorum yanına oyuncaklarını koyuyorum mümkün değil oyalanmıyor taş çatlasa 1 dakika. Hiçbir şey yapamıyorum. Sürekli yanında, gözünün önünde olayım istiyor. Lavobaya bile gidemiyorum.
Sorum şu. Sizin kuzucuklarda böyle mi.Ne zaman kendi kendine oyalanmaya başlayacak azıcıkta olsa?
Ya da bebeğimden çok mu şey bekliyorum şuan için?