merhaba anneler, 7 ay 5 günlük bir erkek bebeğim var. doktorumuz bıngıldağının büyük olduğunu ama şuan bir sorun teşkil etmeyip takipte kalınması gerektiğini söyledi. desteksiz oturamıyor, yüz üstü egzersizlerini sevmiyor. yüz üstü koyduğumda hemen yatma pozisyonuna geçiyor yada kendini tekrardan sırt üstü pozisyonuna alıyor. başını dik tutabiliyor. fakat bu aylarda desteksiz oturması ve kendi kendine yüz üstü durması gerekiyormuş. doktor bizi ultrasona ve nörolojiye yönlendirdi. mr çekilmesi lazımmış bunun içinde uyutulacakmış. benzer bir durumla karşılaşan varsa geri dönüş yaparsa çok sevinirim.