yenianne57 8 aylık kızımın üst ve alt 4 dişi tamamlandı o yüzden çok fazla ısırıyor sadece bizleri değil kendini ısırıyor etini kopartır gibi canı acıdığı içinde ağlıyor nasıl bıraktırabilirim bunu