Hayırlı sağlıklı ramazanlar dilerim annem 4 ay önce ev aldı biraz belalı bir kiracı var kira vermiyor komşularla kavga ediyor su aboneliği önceki ev sahibinin üzerindeymiş ve suyu kaçak kullanıyormuş saat mühürlenmiş mühürü kırmış kullanmış pis herif 2 senedir bunu yeni öğrendik hemen ihbar ettik bizim başımıza iş açılmasın diye ama bize kira sözleşmesi lazım yoksa bu borç bize kalıcak gibi kira sözleşmesine nerelerden ulaşabiliriz başına böyle yada benzeri olay gelen var mı varsa en kolay nasıl ulaştınız