D_deniz irem066 sma aşırı gaz yapan Bi mama değil ki sizin bebek çok gazı oluyor olabilir her beslenmesi sonrası 10dk 15dk omuzda yatırın
Birdunyabircennetannesi irem066 Biz kullandık optipro gaz yapıyor bir süre comfort kullandık rahatladı