sengulkara 5 gün oldu gecikeli iki tane arka arkaya hemen yaptım birinde baya belli çizgi diğerinde silik sizce hamilemiyim bu ay antibiyotik ilaç falan kullandım bir kaç saattir de regl sancısı gibi sancı var ama adet olmuyorum lütfen bakın 
ikimelekannesii47 sengulkara hamilesin canım hayırlı olsun hemen bi hastaneye gidip kan tahlili ver kesinleşsin
sengulkara ikimelekannesii47 yarine randevu aldım ama korkuyorum da adet olacagim diye sancılanıyorum
ikimelekannesii47 sengulkara hiç korkma bende öyleydim iki hamileliğimdede adet olacam gibi sancım oluyordu
sengulkara ikimelekannesii47 aynen hala devam ediyor sancım tahlilde de 659 cikti ❤️ ultrasonda görünmüyor daha