Deletedmom_108 ecedemirel Bende burda bekleyeyim bakalım. Yarın 3. Ayımız bitiyor 4. Ayımıza giriyoruz bakalım bizi neler bekliyor:)
fizikcianne ecedemirel zorlandığım en zor ay oldu. Beslenme reddi sürekli kucak beye ağladığını bilmeme gibi gibi
linosko1 ecedemirel hicbir sey yasamadim 5 aylik olduk atak bizi teğet gecti🤣🤔 ya da ben zaten bebemin huysuzluguna alismis olabilirimm🥰
mervemuhammed5219 ecedemirel ben şuana kadar onu yaşamadım şükür, ama diş huzursuzluğu uyku gerileme devamlı ağlama , aralıksız ağlama 😂 bittim yani
sitare4 4 ay 4 günlük bebetom daha 3 aylikken memeyi düzgün tutmazdı. Suan sağ göğsümü hic tutmuyor geceleri çanta gibi tutuyorum sanki sol göğsümü emiyormus gibi