papatya_1125 Ben hamileyim .Her şeye inanılmaz zam geldigi için önceden aldım bezleri arkadaşlar. Kullanıp memnun kalan var mı?
msb21 Bana belediyeden yardım olarak gelmişti. Bir paket kullandım çok çok kötü degil ama ben olsam tercih etmem ziyan olmasın diye kullanmıştım. Pamuk kalitesi pek hoşuma gitmedi
papatya_1125 msb21 çok teşekkür ederim.burda bir anneden 3 Paket aldım sagolsun çok uyguna verdi.😇diğer bedenleri bebem natural aldım.pisik yaptı mı peki??
msb21 Bir yorum okumuştum başka bir sitede bezleri degerlendiriyordu. O markaya da pek iyi şeyler demedi.. ama denemeden anlayamazsınız pişik illaki oluyor. Biz dogalindan bir pişik kremi hazrlattik eczaneye