derin0_ merhaba doktor betaserc yazdı düzenli kullniyorum baş donmelerim durdu. Ancak ilaca 1 ay ara verdiğimde ya da uzun yoculuk yapıp yoruldugumda tekrar ediyor o yüzden birakamiyorum ilacı. KBB uzmanına danıştım sürekli içsem sorun olur mu diye. O da olmaz dedi