Selam güzel anneler nasılsınız 😍 bebişler nasıl. Benim kızım bu aralar huysuz dişten diye düşünüyorum ayrıca meme reddi mi tam çözemediğim bişey yaşıyoruz gündüz emiyor ama ikindiden sonra kızıma bi haller oluyor ağlama krizine giriyor emmek istemiyor beni itiyor 😐 bunu yaşayan var mı acaba ve bu ay 600 gram almış normal mi sizce mama takviyesi yapıyorduk bıraktık sürekli acaba doyuyor mu diye düşünüyorum annelik ne zormuş 🙄sizler bu ayda neler yaşıyorsunuz diş için meme reddi için önerilerinizi bekliyorum 🌸