kvrck80 merhaba bana sürekli ptt den mesaj geliyor aile sosyal yardım paranız yatmıştır diye ama hiç öyle bi başvurum vs olmadı numaramı kullanıp başka biri mi başvurmuş onu da bilmiyorum başlığı görünce sormak istedim belki bilginiz vardır diye her ay geliyor mesaj ciddiye almıyorum