Seyhanceren Kızlar bebeğim altı aylık olalı 1 hafta oluyor ve gündüzleri çok uyuyor sürekli ben uyandırıyorum bıraksam 3 saat yatacak gece de 9.30 gibi yatırıyorum sabah 6.30 da bazen de 7.30 da kalkıyor gündüz uykularını nasıl yapmam lazım fikir verin lütfen