Kelebekakkor99 Demir ve d vitamini aldım eczaneden fakat bu damla şeyine nasıl cekicem ben bu ilaçları denedim beceremedim bide demir ilaci kırmızı olmaz mı bu neden beyaz 🤔🤔
-Eraymoms- Kelebekakkor99 d vita. Pufu var zaten bir puf sıkıcaksin diğerini bi kez bas zaten doluyor içine
Omeraslan Kelebekakkor99 Damlalık vardır diye düşünüyorum. Başındaki silikona bastırıp, şişenin içine damlaligi koyunca silikonu bırakın o içine çeker.
Kelebekakkor99 -Eraymoms- puf açısından demedi doktorum ama cizgisine kadar siringaya cekiceksin dedi 🙄
Kelebekakkor99 -Eraymoms- o damlalik işte 😅😅😅 adı aklıma bisey gelmeyince ölçülü oldugu için şırınga geldi aklıma
ipeksiiimom Kelebekakkor99 ben ikisini de ocesn kullanıyorum demir ilacının kırmızı olması gerek diye bi şart yok bence😂 damlaligin ucuna basıp içine koyun şişenin o kendi içine çeker zaten