hilaallc
Merhaba benim oğlumda da sarılık vardı ve değeri 22ydi yoğun bakımda yattı 3 gün. Korkmayın 1 ayı doldurduğunda en son gözlerinden de atıyor ve bitiyor vücudunda kalmadıysa bi sorun yok, şimdi oğlum 5 aylık 35.günde tamamen bitmişti. Size tavsiyem 1 ay boyunca kontrole gidene kadar bol bol emzir ben doktor tavsiyesi üzerine 2 saatte 1 hep emzirdim gece gündüz böyle devam ettim ve günde 2 kez mama verdim sütüm yetiyor mu yetmiyor mu bilmiyodum işimi garantiye almak istedim ve 1 ayın sonunda mamayı bıraktık hala anne sütüyle devam ediyoruz, geçmiş olsun😊