Alinduru İyi akşamlar herkese. Bebeğim 36 günlük oldu, normalde her gün çok rahat kaka yapardı defalarca ancak dün öğleden beri kakasını yapamadı. Çişi çok yapıyor ancak kakası hala yok bu durumu yaşamış anneler var mıdır normal midir 🤷🏻♀️
AynurOncul Alinduru Bugün aynı sorunu doktorumuz sorduk. 6 gün olmuştu yapmayalı. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal dedi. Ayaklarını topluyor kıpkırmızı oluyordu kendini çok fazla sıkıyordu ve çok şükür ki bugün kendiliğinden yaptı .Resmen bu duruma sevineceğim aklıma gelmezdi. 😊
Tugram28 Alinduru canım sütün yarıyor ondandır 5. Aylık olana kadar böyle oluyor kakalarını zor yapıyorlar karnına masaj yap bol bol, ve kulak çöpünün ucu ile zeytin yağı sürebilirsin poposuna
Tugram28 Alinduru canım sütün yarıyor ondandır 5. Aylık olana kadar böyle oluyor kakalarını zor yapıyorlar karnına masaj yap bol bol, ve kulak çöpünün ucu ile zeytin yağı sürebilirsin poposuna
Alinduru AynurOncul ya evet resmen kakasını bekliyorum ben de ☹️ Çok sağolun cevap için umarım bir an önce yapar benim kızım da çok rahatsız uykuya dalamıyor ☹️
AynurOncul Alinduru Umarım bir an önce yapar. Çocuklar çok zorlanıyor. Banyo yaptırmak ve zeytinyağı ile karnına masaj yapmak da etkili olabiliyor. Biz dün yapmıştık etkisi olmuş olabilir 🙂
Alinduru AynurOncul karnına masaj yaptık altını açtık ayaklarını biraz destekledik ıkınırken ama yok ☹️
Alinduru Tugram28 hepsini denedik hiçbir şey fayda etmedi doktorumuz gliserin kansuk önerdi yarım koyduk anında yaptı 🙄 ama böyle dışarıdan müdahale ile de yaptırmak istemiyorum çok fazla ıkınıyordu uyuyamadı mecbur kaldık ☹️