Alya94 ayyy ben de aynı durumdayım:( cok severek yiyordu tadımlarda hatta daha fazla istiyordu. 5.5 aylık ilk disimizi cıkarttık su an 9 aylık 6 dişi var ve bitmiyor biri cıkıyor digeri baslıyor. Yemek isi eziyete donustu, bir gun yiyor bir gun kasıgı elimden kapıyor dişini kaşıyor. Aynı sekilde meyveli muhallebi tarzı yiyor bir de yogurt onun dısında taneli herseyi atıyor mızmız istemiyor kavga ediyor resmen. Cok uzun suredir boyleyiz :( emiyor neyse kiloda sorunu yok ama ozellikle kahvaltı cok sorun hicbisi yediremiyorum. Ne yapcaz bilmiyorum