Merhaba biraz uzun olacak okuyun lütfen!!
oğlum 18 aylık bugüne kadar ekran hiç izletmedim ben olmadığım zaman ananesiyle 9 aylıkken maksimum bir saattir izlemiştir ama hiç izletmedim diyebilirim. Çocuğumu yanlız büyütüyorum. Baba ülke dışında çalışıyor. Sürekli onunla konuşuyorum, parka götürüyorum elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyorum ama kelimesi çok az. Yani şunları söylüyor; gel, git, kapı, anne, hayvan sesleri çıkarıyor, eline telefon alıp alo yapıyor, top attığında gol yapıyor. Çok güzel taklit yapıyor. Bay bay alkış yapıuor.
Vücudun bölümlerini gösteriyor söylediğimde( kafa, göz, burun gibi)
Babası seslendiğinde pek bakmıyor ama ben seslendiğimde bakıuor, işaret yapıuor
Babası psikoloğa götürmek istedi bende götürdüm. 45 dakika bir seans diye gittim doktora ama 5 dakika benle konuştu 5 dakika oğluma baktı. Oğlum arabaları görünce zaten kendinden geçti. Doktorla pek ilgilenmedi. Hemen bu riskli bir çocuk hiç kelime söylemedi ama 5 dakikada ne söyleyebilir ki dedim, sonra dms testi mi ne varmış onu yapalım ben yapıyorum parayladır dedi. Üzüntüden birşey diyemeden çıktım. Eve geldim çocuğumu sürekli incelemeye aldım her komutumu yaptı. Çok moralim bozuldu. Parka her gün gidiyorum oradaki ailelere söylüyorum çocuğum nasıl diye herkes çok normal diyor. Paranoyak oldum artık.