momm_ Bebegim 4.5 aylik crp degeri 23 antibiyotik verdi eve gonderdi kotu olursa getirin dedi ama ishal,kusma ve hafif ates var ne yapmaliyim verdigimiz seyleride kusuyor
PelinByrktr momm_ beslenmesi kötüyse yatış verip serumla desteklemesi gerekir oğlum geçen ay 20 crp ile 3 gün 2 gece kaldı hastanede. Damardan antibiyotik verdiler ve sürekli serum aldı
Yildizzza momm_ crp 13 ile yatış yapıldı çünkü ilaçları midesinde tutamıyordu hemen kusuyordu o yüzden damardan aldı ilaçları eğer verdiğiniz ilaçları da kusuyorsa fazla bekletmeyin derim evde çok geçmiş olsun bu arada 🌺
pamugunannesiii momm_ 52 günlükken 27 crp ile antibiyotik iğne kullandık 3 günlük ateşi düşmeyince iştahı çok azalınca yatış verdi 5 gün hastanede yattı damardan antibiyotik aldı.
momm_ Yildizzza ya suan atesi dustu yarin tekrar goturecegiz ama durumu iyi gorunuyor sizde ates devam etmis miydi
Yildizzza momm_ bizde hiç ateş olmadı kusma ishal vardı midesinde ilaçları tutamadığı için yatırdılar bizi
Deletedmom_117 momm_ başka doktora gidin cep kendi kendine duşmez . Büyük ihtimalle bir kaç gün hasta ede kalmanız gerekir bizim dogdugumuzda yüksekti Gözlem altında durmalı kesinlikle diye salmadilar . Başka doktora gitmelisin beklemeden